Целовальник: вагончики для археологів

Черговий перл брутальної брехні від головного архітектора трохи нагадує історію про мапед. Дійсно, за участі представників УПЦ (МП) привезли вагончики, вночі, для археологів. Гера сказав. Целовальник лише дав об’яву, які пред’яви?

Крутився-крутився дядько Целовальник, і з’їхав на колегу:

Я так само був шокований, як і ви, цим повідомленням. Ми зранку поставили там фотографів – зняти і доповісти Олександру Павловичу ПОПОВУ. Перша моя думка була, що це підступи. А потім я подзвонив в управління реставраційних робіт. ГЕРА Геннадій Іванович відповів мені дуже просто: я завіз туди битовки для робіт археологів“, – повідомив Целовальник”. (як виявилось, це не перша подібна заява пана Гери)

Але як жеж тоді бути із тим, що УПЦ (МП) на місці археологічних розкопок вже освятив місце майбутнього будівництва? А тут ці вагончики “для археологів”, люб’язно надані церквою? Ще й археологи не забарились заявити, що до вагончиків не мають ніякого стосунку. Археологи не прошарили, що треба було брати інструменти і швиденько обживати приміщення, які звалились вночі, мов з неба. Не робити ж тоді церковним рейдерам напад на вагончики з археологічним інструментом? А для будівельників час може й буде втрачено.

Ситуація, мабуть, змушує Целовальнику-Попову поводити себе, як Зварич. Довірили б вигадувати історії професіоналам – голівудським, або вітчизняним. Напевно вийшло б краще, ніж всі ці казки про “колядування”.

P.s. Доки писався цей матеріал археологи в черговий раз підтвердили, що не мають ніякого відношення до вагончиків: – “Ми нічого не знаємо про них (вагончики), нам навіть невідомо, хто їх привіз“,- заявив Гліб Івакін, директор Інституту археології Національної академії наук України. Представник УПЦ (МП) теж відхрестився від них – “Я вам офіційно заявляю, що ми нічого не встановлювали, ніяке будівництво вести там не плануємо, не знаємо, хто це робить, і ніякого стосунку до того, що відбувається не маємо“, – сказав протоієрей Віталій Косовський, голова Синодального відділу з архітектури, будівництва й охорони пам’ятників церковної архітектури.
Кажуть, що це була особиста вагончико-будівельна ініціатива архімандрита Гедеона (Харона). Єдрить його наліво, скільки дров наломав!