Київ туристичний

Для підвищення туристичної привабливості столиці міська влада готова побудувати оглядовий майданчик, атракціон в Гідропарку, й організувати конкурс на туристичну емблему міста.

Наразі для реалізації перших двох проектів планується залучати кошти інвесторів. Гроші громади, скоріше за все, підуть на спотворення туристичного образу Києва. Так, спотворення, адже послідовна діяльність влади перетворила Київ на місто, що приваблює туристів дешевими борделями. На цьому фоні безсистемні та непослідовні потуги підвищення туристичної привабливості столиці легальними засобами виглядають жалюгідно.

Тож, щоб не спотворювати туристичний образ Києва я пропоную подати на конкурс не окозамилювальний символ на кшталт Спритка і Гарнюні, а емблему, яка символізуватиме реальний стан речей.

З.і. У Амстердамі ж не цураються їхнього “XXX”